اس ام اس خنده دار

 

شما یادتون نمیاد
آسیاب بشین میشینم ، آسیاب پاشو پامیشم
آسیاب بچرخ میچرخم ، آسیاب پاشو، پا نمیشم
جوون ننه جون، پا نمیشم
جونه قفل چمدون پامیشم…
آسیاب تند ترش کن، تندتر تندترش کن !


 


 

.


 


 


 

من واقعا نمی دونم این مخترع جانونی هدفش از اختراع این وسیله چی بوده ؟
اولین جایی که تو خونه ما نون کپک میزنه جانونیه !


 


 

.


 


 


اه اه تا حالا شده بری مهمونی
بعد موقع احوالپرسی و دست دادن ۲ نفر با هم
دستشون و بیارن جلو واسه روبوسی
یعنی پیدا کردن دو راهی های سخت زندگی بهتر اون لحظست
که باید دست مبارک و بدی یکیشون !


 


 

.


 


 

زنبوره اومده نزدیک داداشم که ۱۰ سالشه
برگشته میگه تورو خدا منو نیش نزن من محصولات شمارو خیلی دوست دارم


 


 

.


 


 


 

فکر کنم دارم بابا می شم
الان چند شبه بیدار می شم کولر رو خاموش می کنم!


 


 

.


 


 

قشنگیه لیــاقــــت اینه که
همه نمیتونن داشته باشن !


 


 

.


 


 

اومدم خودکشی کنم همینجوری رفتم وسط اتوبان
آقا ماشینا منو دریبل میزدن و رد میشدن
یکیشون برگشت گفت مرتیکه مگه قیمت دلار دستت نیست
لوازم یدکی گرون شده ؟
هیچی دیگه، دپرس شدم برگشتم


 


 

.


 


 

بعضی از ادما خیلی بیشعورن
به بیشعوری این جمله :
خیلی حوصلم سر رفته بود، دیگه به تو زنگ زدم !


 


 

.


 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 13 بهمن 1391برچسب:اس ام اس خنده دار,
ارسال توسط حسن هوشمند

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 138
بازدید کل : 39524
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1